L'Esperit es lliure, quant la ment no te limit...

Gent/kilometres 10/9/10

divendres, 9 d’octubre del 2009

Trenkakames 2009




Després de una setmana esperant, ja pug fer la cronica de la marxa.


La sortida, de matinet, a les set pasava a buscar al company per casa i ens dirigim rapidament cap al lloc de sortida. Es facil de trobar i com qui no vol la cosa ja tenim els dorsals i la bosa de regal. Amb uns coneguts de les marxes ens disposem a esmorçar en un baret molt acullidor. Després de cambiats i a les deu, puntualment es dona la sortida neutralitza fins les afores del poble.





Fins la meitad no hi ha res que destaca, de montanya ni parlarne, fins el 40, fins i tot tan von punt començats ens duen a fer un tom per la platja.

En el control quart per fí ja hi som en la montanya i la cosa s'enfila molt. una pista i a la llerga es comberteix en sendera que es fá dificil transitar. Jo vaig el segon però no m'amoina perque se que el primer no te futur.

La puijada que tant destona he estat esperant ja es aquí i m'agrada molt ja que hem recorda al meu Montsià. Un paratge molt paregut en argilagues i aritxols, fins hi tot en la altitud 820m, es molt semblant hon entrenem. Amunt i aball una estona de tobogants i en arribar al més alt un control sorpresa, ja vaig el primer i pese a quí pese, sera aixi fins al final. En l'ultim cim una fita geodesica emb recorda mes si cap a la Torreta. Comença la vaijada fins al Vendrell. Res mes que destacar, de trenkakames jo no en he vist en lloc, sol aconsellar que en esta ultima marxa he dut els traks memoritçats en el GPS i "dios mio si te huviera conocido antes". Es una pasadeta i a funcionat a la perfeccio. Ho recomano a tot-hom.

El temps; 9h30m 1é en arribar.

11h17m 5é el xaneta.

força contents els dos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada