L'Esperit es lliure, quant la ment no te limit...

Gent/kilometres 10/9/10

dimecres, 28 de novembre del 2012

K25 Serra

Es una cursa que fa molt temps volia córrer, per la seva historia. A estat Copa España i un bon amic meu ha sortit en el cartell de la una de les seves edicions.
Tenia que marcar una ultima cursa al calendari i aquesta a estat l'escollida.
Matinada i cap a Serra, la dona, el nen i jo. Tots en silenci fem camí, pot estar be.
Com mes tard em diria Paco, es una carrera típica mediterrania, am pujades de 200m o 300m i anar sumant metres positius. El circuit torna a donar una volta per el poble, cosa que afavoreix l'espectacle.
També algun tram mes conegut ja que el trail que surt des de Puçol i recorre el tram València de la GR10, passa molt a prop del poble.
Sortim a tot gas i ja es perfila el podí en el primer kilòmetre, jo aguanto com puc l'embestida de les primeres rampes, el cor puja ràpidament de pulsacions. Tan, que penso que dec estar a punt de petar... Comencen els tobogans en passar per un tram de pins. Molt d'hambient en les part altes de les muntanyes, hi ha molta afició per aquesta zona.
Una baixada tècnica ens dura al km 10 i primer pas pel poble, comensa remuntar un altre cop. Les cames estan sofrin i segueixo buscant un ritme còmode. Ja estem en el lio, perdo la consent ració en un tram de senda, acabo de passar un encreuament i no veig cap cinta. Desfaig camí i ostres si que anava be...
M'han atrapat un grup i segueixo am ells, fins la ultima baixada que em comensen a fer mal els peus.
Ja esta la cosa decidida, a falta de 4km per meta crec que he complert el meu objectiu 2h34m.
                                Creuem meta el Noé i jo. Com a ell li agrada sempre que te oportunitat.
                                      Resum positiu:  25'5 kilòmetres 1700metres+ 2h34minuts

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada