L'Esperit es lliure, quant la ment no te limit...

Gent/kilometres 10/9/10

dimarts, 29 de setembre del 2009

Continuen les felicitacions.

A nivell personal;
Pel què a mi respecta, les gràcies us les tinc que donar jo a tots vosaltres, especialment a tu. A mi també m'han parlat molt bé de la cursa (recorregut, organització, participació...). M'ho ha dit gent d'Alcanar i de fora. Per a mi és tota una satisfacció haver col·laborat en l'organització de la III Pujada al Montsià. I espero i desitjo col·laborar en totes les futures pujades que s'organitzen.El diumenge vaig viure el Montsià d'una altra manera. Jo que tant bé conec la serra, no m'esperava veure la tanta gent -jove i no tant jove- que estima la serra. No hi ha res més digne per a una persona que estimar la seua terra. No podem perdre el nostres orígens. Defensar i estimar la serra de Montsià és estimar la nostra terra. La terra que ens ha vist néixer.El diumenge vaig gaudir, vaig sentir una plena satisfacció en veure que tot anava molt bé. Era la meua primera experiència, però tot i no entendre molt del tema, enseguida vaig percebre bones sensacions. Enseguida vaig entendre que allò funcionava. Què estava vivint un dia important per a la història de l'esport canareu, per la família teua, per tots els col·laborants..., per Alcanar i el Montsià. FELICITATS, ENHORABONA i ENDAVANT!! Com deia en el meu escrit, no defalliu. La gent que anem per la serra sabem aixecar-nos i seguir caminant quan una pedra ens fa entropessar i caure. Vosaltres teniu que seguir endavant, és necessari per moltes coses i per a molta gent. Per a mi ho és, i molt d'important. Com molt bé dius, l'èxit del diumenge és un èxit de tots. Cal seguir treballant, perquè el futur també és de tots.Visca la terra!!Visca la Pujada al Montsià!! Per cert, ja estic pensant en el recorregut de l'any que ve. Mira si me vareu il·lusionar el diumenge!!. En serio, estic molt content de tots vosaltres. Saps que podríem fer per celebrar-ho?. Organitzar una excursió al Montsià de tots els col·laboradors. En plan relax, sense correr. Jo us ensenyaria alguns paratges. Passar el dia, caminant, xerrant, menjant, visitant zones desconegudes d'alguns i que jo me presto a fer de guia. Pensa-ho. T'ho comento perquè el diumenge va haver alguns membres de l'organització que me van demanar d'anar amb mi en una excursió. Doncs, perquè no aprofitar el moment i anar-hi tots !!. Ja en parlarem. Reitero el meu agraïment i la meua més sincera felicitació. Una abraçada.
Joan B. Beltran
Misatge rebut, respecte a l'organització. III pujada al Montsià.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada