L'Esperit es lliure, quant la ment no te limit...

Gent/kilometres 10/9/10

diumenge, 30 de maig del 2010

Marxa, 7 cims.

En aquesta proba de la copa Catalana de marxes de resistencia que es disputava aquest cap de setmana, hi havia un representant Canareu , que no per punt en les marxes de llerga durada.


El Xaneta desde Tarragona, i una begada finalitzada la proba, ens fá cinq centims de com lí ha anat la proba.


Éll ja sap, que jo sempre lí demano que ens ho comptí:





Para que no et queixes.
Avui a les 6h 30min emb sortit de Torrelles del foix, la primera persona que he vist a segut a ´´Her President``
M'ha dit hola i adios que no ens vorem més durant tota la cursa i efectivament no ens hen vist més.


He començat malament, molt carregat de cames, vaig hanar al gimnas esta semana en un colega i vaig fer peçes a les cames i he pagat les consecuencies.
A mesura qe hanava la cursa me trovat millor.
He anat en el lloc 40 i he anat remontant fins a l 12é lloc
pero la caloooooooooooooooooooooooor...


i altre cop les cames he tingut de treure marxa als ultims 10km.


total 7h 34 min i lloc 19é, sino m'equivoco
Moralega:


No fer mes peçes, no vull mássa muscular...

Graciés primo "tú si que sabes"....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada