L'Esperit es lliure, quant la ment no te limit...

Gent/kilometres 10/9/10

dimarts, 15 de juny del 2010

El LLop. (Bicicleta de carretera) 1ª part.

CRONICA ; Vicen Chimeno Biel.

Tot va començar l´any passat cuant Jose Antonio Alfara, Ramon Chimeno, lo mano, i jo vam fer la modalitat de relleus, va estar be, perquè vam quedar segons, però a mi sem va quedar algo per dins.

A Setmana Santa vaig comprar-me la bici de carretera, despues de sortir un dies i agafar una mica de ritme ma vaig comprar la BTT,lo problema es que me van fer falta dies, domes vaig fer 1300 Km en la bici i 200Km en la BTT, això es molt poquet.Domes feia bici, btt, les curses del circuit de les terres de l´Ebre i alguna tarde a tallar clementins, algun rate't al rocòdrom i això a segut lo meu entreno, no lo recomano però es lo que ai fet.

Lo dia 12 ja esta aquí, son les 04:00 sona lo despertador i me cau lo cel demunt, faig un rate't de peresa, es un vici que tinc, vaig a menjar, acabar de carregar los pataquets i ja està Toni aquí, carreguem la bici, passem a buscar a Toni, Alex, Caixa a Cisco i direcció Tortosa.

Aquí esperem les 07:30, tot comensa molt be, Mas dels Barberans, la primera criva, aqui ja es fan los grupets, jo em quedo una mica, a la Sénia ja fem un grupet bo, mos enfilem de cara Amposta, aquí es donabem relleus, lo ritme era molt bo, de cop Tonet veu a un al atre canto de la carretera, Rusma, pega la volta i es fica en natros, collons com tira, passem Amposta i s´acaben los relleus, Ctra de la Carroba, Rusma davant i jo detras, prop de Tortosa mos donen relleu, seguim, Aldover, Benifallet, aquí es trenca lo grup, hi ha un avituallament, coll de Som, torna la criva, a la baixada, seguint a Rusma tornem a contactar en los de davant, Caixa me diu, este es un bon grup, però cuant arribem a Bitem, mos deixen, son de la curta. Aquí ja comensa el calvari, pujada als ventiladors, rampes del 16%.
Jo les dos mes fortes, les acabo caminat, arribo a dalt i lo bo de Toni estava allí, començo a vaixar i mel deixo, a vaig, al planer, l´espero, sense parar, vaig bevent i al ficar lo bidonet al lloc, me distrac agafo gavilla i me la pego, lo susto i au. Seguim i es fica a ploure fins a Rasquera, aquí agafem a caixa i a un 600 i un xaval de Traiguera i en estos vam tornar a fer lo coll de Som, Tivenys, Bitem i la desitjada Tortosa.....
Marxa Cicloturista 6:49:59
Comtinuará........

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada