L'Esperit es lliure, quant la ment no te limit...

Gent/kilometres 10/9/10

dissabte, 9 de juny del 2012

UT Coll de Nargó'12

Be ja se que vaig dir l'any passat que no tornaria...si haguera sabut com acabaria tot de segur ni hi hagués anat.
Però es clar si els comptes et surten tens d'aprofitar l'ocasió.
Ja soc a Coll hi he pujat sol, L' Adolf  i la parella estan e un hotel, jo dormin al cotxe equipat per al moment.
Em llevo d'hora i encara estan muntant l'arc de meta quant recullo el dorsal, preparatius i ja estic a punt. Es preveu una forta calor durant tot el dia, toca patir fins quant?
Bon ambient en la sortida però es nota la davallada de corredor respecte a l'any anterior. No es van portar gens be.
Donen via oberta i a córrer, pronte ens colocarem Aguiló i jo al cap de la cursa. Anem comentant la jugada, els de la curta surten mol mes rapit, es clar sols en tenen 35km per davant. 1PC recullin aigua, estic bevent molt i no es normal, se que patiré...
En un encreuament perdo de vista el company i em colo barranc a vall, segueixo les marque que no son fins que trobo un bomber que esta marcant un altra cursa. Merda!!! desfaix el camí, però ja e perdut molt temps.
Vaig fent i les ganes de córrer son les mateixes que d'escriure aquesta crònica.
Senda que transita fin un encreuament de camins, els de la curta a la dreta i jo a l'esquerra, començo a remuntar per una pista que pica cap a dalt, camino i sol, nomes faig que mirar a rere. No arribaré gaire lluny am aquest pessimisme, avui no tinc el dia i ja en porto tres aquest any. Que m'esta passant?
Una font per fi, trec les botelles i en fico una de sals, beg tranquil i m'enxampent el Salvador i el Jordi.
Per un moment m'enganyo a mi mateig i em trobo en forces, tiraré cap endavant. Remuntem una pista fins que es comberteix en talla foc, un descens fins la carretera i control-avitualla ment.
Esta la Núria i ja tinc els comptes clar, no en tinc ganes i el cap avui no vol. Massa coses al cap.
Un cop al Punt de Control menjo alguna cosa i cap a casa. Demà sortiré a entrenar mes i millor.
De camí m'assabento que l'Adolf va molt fi, penso que guanyara, no tenia cap rival, felicitats company.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada