L'Esperit es lliure, quant la ment no te limit...

Gent/kilometres 10/9/10

dimecres, 24 de novembre del 2010

Valoració.


Es el torn de llegir les valoracions de l’amic i company de fatigues Juan Antoni Alfara.
Es molt prematur per saber que donarà de sí, però tots els que el coneixem sabem cert que el que ell es proposa, ho aconsegueix i verdaderament li fica moltes ganes sempre per millorar.
Un any que a estat molt llarg. Beure’l entrenar es tot un plaer, si deixa la pell, però deixem que ell ens ho compte;
El 100 classificat de la general a la copa terres de l'Ebre, amb un total de 108 Pts.
Hola amic;
Desprès de la primera temporada com a atleta la valoració es molt bona,agraí a tots estos muntanyers per fer-me torna a sentir be i compartir grans moments de germanor, per estes muntanyes i llocs bonics.
Per a mi, la temporada estat molt be, crec que en bons resultats per ser el primer any,al principi vaig anar prou ràpid a les curses de terres Ebre però el gran objectiu eren les ultres.
Desprès de un repàs per la ment, la que he patit mes va ser la Núria Queralt.
La que vaig anar millor va ser Aneto, ham el meu 6é lloc, però en molt bones sensacions.
Alcanar va ser últim objectiu, encara que no estic conten de com hem va anar les coses,però al final vaig aconseguí objectiu que era fer 1é local.
Sem va quedar una espineta clavada,fins que al final de temporada vaig fer bones carreretes com el 6é lloc a la serra del Montsant i per acabar la temporada el 12é a la Massanella extrem a la copa Mallorquina.
Be això es un petit resum ara ja toca torna a la feina i prepara aquest any nou. Gracies a tots....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada