L'Esperit es lliure, quant la ment no te limit...

Gent/kilometres 10/9/10

dimarts, 2 de novembre del 2010

Marató de Sant LLorenç Savall

Aquest passat cap de setmana s’han disputat vastantes curses a reu del territori però en una en particular hem tingut representació a.e.alcanar.
Marató de Sant Llorenç Savall
Be dons la carrera la veritat que es guapíssima, per a repetir i se que aquest any pròxim tornaré.
Va començar tot quan a les set i quart, plovia un aigua que era impressionant però en un quart va parar,ens donen la sortida, comença’n a corre i torna a començar l’aigua però be, la deixem caure, es podia aguantar,
Arribo al km 32 i jo anava lo 12é no meu creia ni jo, jejejeje, surto del control i tenia que tira cap amunt a una sendera. Amb la agonia no em vaig fixar en les marques i segueixo corrent pista cap aval,l quan ja portava un bon rato penso que no hi havien marques però ja era massa tard i al passar per un encreuament ja no sabia per on havia baixat.
I a qui va lo bo dons que hem torno a equivocar i veig un camí, entro cap a dins, quan menys en dono conte estava dins de una ramaderia de bous, jejejjej.... tot brut i menys mal de un home que em va guiar jejejejejj...
Be, al final vaig poder trobar la sendera i encara vaig poder entrar lo 30è de la categoria. al final em van sortir 48 km i això que era una marató.
Josep Garcia; 5h 11m
Hermini : 5h 13m
Be la veritat que val la pena anar a fer la marató de Sant Llorenç Savall, es totalment recomanable.

Crònica de l’amic Garcia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada