L'Esperit es lliure, quant la ment no te limit...

Gent/kilometres 10/9/10

dijous, 16 de desembre del 2010

Valoració.


Es moment ara, de la meva valoració.
A estat un any molt llarg i fins el passat cap de setmana no l’he donat per finalitzat.
Fins els d'arrers dies d’Agost tot girava en torn al UTMB, però desprès de la decepció que ens bamp endur jo i tots els que allí ens trobàvem, li vaig donar un gir de 380º a la campanya. Els resultats van millorar, les cames responien d’una manera sorprenent inclòs per amí, amb trobava be, en ganes i forces per a les curses. Tot degut al entrenament que havia planejat de cara a la cursa de Chamonix.
En total han estat 19 probes entre trails i curses. No podria donar puntuació a cap en particular, crec que el nivell organitzatiu esta molt alt en totes les que he fet, esta clar que sempre es podran millorar, però com diu la dita entre gustos no hi ha res escrit.
Sembla que a partir de la tercera part de la temporada he començat a ser més conscient de moltes coses, forma d’entrenar, alimentació i sobre tot he après a escoltar la veu de l’experiència, que sempre te quelcom per ensenyar. Aixumara he acabat la campanya ja estic preparant la que be.
Molta gent es pren aquestes dates per fer els típics sopars de germanor, o de empresa i com no els de família i amics. jo no soc diferent i així ho faré, sols dir a tota aquesta gent que poc o molt segueix aquest bloc, desitjar-vos un bon Nadal i un pròsper i ple d’objectius 2011.
Amb aquest ja seran 4 anys preparant i gaudin d’un circuit terres del Ebre, d’unes Ultres que estan en ple “apogeu” i unes probes de resistència física en experimentació.
A tots aquest companys de arreu de l’estat, coneguts que durant la recerca d’uns objectius comuns. A tota aquesta gent que mitjançant la red estem en contacte, moltes felicitats a tots......... i força a les cames.
Fins el pròxim repte u objectiu comú.
Juan José Oliva Simó

2 comentaris:

  1. Ei! Espero poder correr molts anys més al vostre costat, i continuar vivint experiències bones i no tan bones (chamonix) en vatros. Jo havia donat la temporada per acabada, però el repte del diumenge m'ha tornat a fer vindre el cuquet de correr, la causa s'ho mereix, i crec q estic preparat per afrontar-lo! Ens veiem diumenge amic! Per cert que vingue lo major número de gent del teu poble!!!!! Corre la veu!!!!

    Agustí lo de GRimpada (això me quedarà per a tota la vida ja)

    ResponElimina
  2. ET DESITJO A TU I ELS TEUS TAMBE MOLTA SALUT PER AQUEST 2011, QUE BEN SEGUR COMPARTIREM MOMENTS UNICS.
    BY MARC.

    ResponElimina