L'Esperit es lliure, quant la ment no te limit...

Gent/kilometres 10/9/10

dimarts, 1 de gener del 2013

52 Vegades la Torreta (765m)

Es el primer dia del any, ja tenim en marxa un altre repte. Com diu el titul de l'entrada.
Primera complerta, en molt bona companyia, en vindran moltes que no seran igual i que em sentiré mes sol. Pensaré que faig aquí o qui me ho a manat fer això.
 Si tot surt com lo previst la ultima serà en la mateixa companyia, ja em quedat així...l'any que be a la mateix lloc i a la mateixa hora. Espaie't i bona lletra.
Comencen els entrenament per a buscar un objectiu final...
Algunes curses organitzades com la 6666 Occitanea, la Ehunmilak, la Mitic (AUT) o la UTAT.
Però sobre tot idees de torero que em deia la meva mare quant era minut. Estic coent en el forn un dualtó de mes de 300 kilòmetres per a mi solt i un camí històric m'està esperant per a recorre'l d'una tirada.
S'era un any dur per la família, ens arriba feina extra i tindre de aconseguir que els dies tinguen 25 hores.
En il·lusió tot es complira.

1 comentari: