L'Esperit es lliure, quant la ment no te limit...

Gent/kilometres 10/9/10

dilluns, 21 de setembre del 2009

III pujada al Montsìa



Be falten tan sols 5 dies i poc per a que es tire el tret de sortida a la tercera edicio de la mitica puijada al montsia i la gent ja calenta motors.


Son moltes les persones que cada tarde "Miquia" el amó de la granja de gallines que hi ha a l'entrada del poble pel mirador beu pasar, hem comentava l'altre dia, i jo li vaig dir a mí no m'has vist mai tat, no hem contesta es clar sempre paso a les nou i pico quan ja es de nit i tu no hi ets.


Aquest any sera molt exigent el recorregut de la cursa. Jo m'he aposta en un company que arreplegare algun cadaver de tornada al Remei.


El perfil amb el trident.

El perfil de la marxa es molt més suau.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada