L'Esperit es lliure, quant la ment no te limit...

Gent/kilometres 10/9/10

divendres, 24 de setembre del 2010

IV Pujada al Montsiá



A falta de menys de 24h per començar l'edició d'aquest any, tot esta apunt. Les cames, lo cap i el material a emprar per la cursa.

Es una edició especial per mí. No he tingut gaire temps per prepararme ja que la meva 1ª intencio no era la de correr, Degut com tots sabeu al UTMB (sempre present).

Peró despres de varies probes i entrenos crec que encara poder fer algo.

Molta gent per a la marxa, entre ells la meva dona, la meva germana, el cunyat i el meu pare. Que encara recordo el susto que ens va donar l'any pasat quant per culpa de la desidratació es va quedar mitg desmallat al sofar. A tret forçes i diu que aquest any no fallara. Ara el reconeixereu per dúr la camiseta del Español (Antonio Jarque).

No hi ha gaires novetats (que jo sapigue) respecte a la pasada edició. Peró de ben segur que l'equip organitçatiu ens gurda alguna sorpressa, se ho a currat molt perque tot estigues ben limpio i no faltí de rés.

Ens retrobem tots en la sortida, disposats a fer kilometres i sufrir per este Montsiá enguarnit per l'ocasió, que així s'ho mereig...............

Que no se li atragantí a ningú la pujada de LLop......

1 comentari:

  1. Muchos ánimos y mucha fuerza. Seguro que lo pasaréis bien.
    A hidratarse y a tenerun día memorable.

    ResponElimina