L'Esperit es lliure, quant la ment no te limit...

Gent/kilometres 10/9/10

diumenge, 28 de març del 2010

VII Marxa, La Selva del Camp-muntanyes de prades.

Aquest pasat diumenge es va selebrar la segona marxa del calendarí del CCCR en La Selva del Camp.

Hi fins allí ens vam desplaçar, ja esta sent una marxa tipica per a nosaltres ja que es la tercera begada que la faig. Esta prop de casa i es molt distreta.

Després de llebar-se d'ora per hanr cap a llá a les sis del matí ens trobavem en el Xaneta, a la recollida de dorsals. Unes bromes per a lleugerar els nervís, unes salutacions amb els companys i cap a fora que el dia pintava clar i calurós.

Molta gent s'hs acostumbrat a fer aquets tipo de marxes corrent ja que les organotzacions son cada cop més permisibes. Un bon marcatxe, un recorregut exigent i els punt d'avituallament fan de aquestes marxes un inmollorable proba d'esforç i reconeixement d'un mateix.

En la sortida tot molt rapit i qüasi sense donar-nos compte ja hi som, vaig cap abant i hem trobo en l'Adolf, va per feina, així que emb retiro. Peró de sopte emb parla i hem pregunta pel circuit, jo pego un esprintet i hem poso al costat d'ell parlem un moment i ja hi som sols tirant del pilot.

Hem obrit uns cuants metres de espaí. Penso, l'acompanyare una estona i vaig donant-li alguna indicació. Cap al sego control km21 beix que he de tirar cap enrrera i dixar hanar el "galgo" que faigue sol, sinó acabare pagan-ho.
El recorregut es molt cambiant, ara pista, sendera, algun riu, no sefa gents aburrit.
Despres del tercer control comença una pujadeta bastan llerga que ens dú fins un refugi d'excurcionistes "els Cogullons"1128m, molt bonic dalt d'una lloma. Aquí emb menjo dos llesques de pá amb Nocilla, si fea temps que no en menjava. Al sorti sento que criden anim, arriba el tercer i no tardara molt en pesigarme, però jo vaig fent ja m'agafara, es el Marc (tot un cark) de l'ultra distancia. Parlem una estona i éll tira molt bé, sempre té gasolina.
En aquest moment emb deixo caure bastant, no m'interesa cansarme i no bull donar-ho tot, ting que conservar per a la Tramontana que ja falta poc.
Al final despres de pedalar bastant per una pista i un tram de repeticio de la anada arribo al final.
Adolf acaba el primer 7h03m, el Marc segon 7h07 i jo el tercer 7h16m.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada