L'Esperit es lliure, quant la ment no te limit...

Gent/kilometres 10/9/10

dimecres, 28 d’abril del 2010

III cursa de les fonts (Xerta)

Després de demanar a varies persones que s'animesen a fer-nos cinq centims de la cursa, ningú s'ha atrebit i per consiguient paso a fer la jó.
Com ja ens tenen acostumbrats, diumenge rera diumenge, explendit el hambient viscut a la cursa. El dia es veia clar de totes, totes. I explendit el tracte dels organitzadors.
Molts de corredors ens retrobem després de alguns dies sense veurens i com esta clar fem la xerradeta. Cosa que serbeix per lliberar els nerbís i d'altres coses en la cafeteria...
Es prebéia un dia molt calurós i dúr, menys mal que els controls esplendidament colocats, eren molt props un dels altres.




El Josep, l'Albert i jo bam hanar cap allá amb el mateix cotxe i comentant un poc com veïem l'asumte, els vaig dir que no tindria un dia molt facil i que per tant m'agafaria a la "roda" d'élls.




I així ho bam fer mentre es va poder, ja tenia algo de raó cuant l'Heri, en el pas per les dues tarteres (paratge molt bonic) ens va cridar: "sento pudó de cadabers Canareus". Segú que o deia per mí. Fins aquí havia anat tot bé, dins el que cap.Un rato en el Josep, un rato tirant amb Albert i a poc de coronar la ultima pujada forta. "L'aguiluxo" ens atrapa i en poc més de 100m ja ha tirat les hurpes a dos corredors del d'abant.




Emb trobo molt cansat ja que el dia anterior baig fer el meu entreno pel Montsià, 26km en 3100m acumulats. Li dic a l'Albert que tire que jo hanire fent. A falta de 6km per meta m'agafa el grup de la Senia, que avui fan la cursa per equip, ja que ban en grupet. L'espiquer que es l'Heri ens anima al seu pás, en tota clase de bromes i comentaris sobre la famillia, si ja ho diu éll que si calles correria molt més.

A l'arribada a meta emb conten que l'Aguiló s'ha fotut dins el canal i l'Arturo a fet 7é de la general.
El formatge a el segon grup més nombrós ens el emportem A.E.Alcanar, ja esta be despres de tants pernils.
Al final un temps molt discret el meu, però que serbeix per a que "Paquito, que no es Paquito" puje posicions en la clasificacio general.
Clasificacions:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada