L'Esperit es lliure, quant la ment no te limit...

Gent/kilometres 10/9/10

dilluns, 10 de maig del 2010

Cursa dels Reguers.


Aquest cop hem tingut moltes ganes de que ens contesin la experiencia de primera má, per eixó m'he posat en contacte amb L'Albert Esteller que va estar en la cursa de les Terres de l'Ebre.
Mira pos sí, tot hi que ja m'ho havien dit que era dura, pensava 22 km els aguantaré bé, i sí, ho vaig fer, però no en les condicions que me pensava.Una cursa molt bonica, dura i molt tècnica, tres pujades en les seves corresponent baixades, vaia trio, les baixades espectaculars (on fa falta molta pràctica), les pujades molt guapes (me van anar millor).
Havien instal·lat cordes tant en trams de baixada com de pujada.La participació canareva aquest cop va ser fluixa (festes, comunions, etc...)
Els guanyador absoluts van ser: Albert Giné 2:22:04 i Lucía Caballero 3:08:41Jo vaig fer el 20è lloc 2:52:04, content i fins la pròxima.L'organització de la cursa molt bé,(senyalització, rebuda,...)
vinga ens veiem.
Gracies company...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada