L'Esperit es lliure, quant la ment no te limit...

Gent/kilometres 10/9/10

dimecres, 16 de juny del 2010

El LLop. (Tot lo resto)

CRONICA; Vicen Chimeno Biel.
Ja son les 18:20 i ja em arribat a l´Ampolla desitjada, agafo dos pots de refresc i baixo a la platja per fer uns estiraments en un llop del 09, lo bo de Paquito, aquí un altre llop del 09, Jordi, emb dona els últims consells per afronta la darrera prova del dia.
Pot ser la que sem va donar millor. Ja es la mitja i comensem a vogar ficant proa el far del Fangar i després a proa a Riumar, allí vaig arribar en cinc minuts menys que l´any passat,tot un record, jo que portava algun Km més que l´anterior edició, quant vaig passar l´arc, ja tenia una volldameta a la mà.
Tot un detall dels amics, ara portava pressa per a que em curessen les rascades que em vaig fer al caure en la bici i una de les que emb curava me va recorda lo graciós que li va semblar que mentres ella me curava, jo menjava.
Al recinte firal, ara, l´organització, mos porta al hotel per passar la nit. A les 04:50 del diumenge, ens desperten per preparar la següent prova, caiác de riu, que per motius de les pluges, lo riu baixava molt ple i no vam poder fer la prova que tenien prevista. Van acurtar la prova, dien que pujaríem 5 ó 6 Km riu amunt i després lo baixariem o siga que 10 ó 12 Km i després cap a Tortosa en furgo.

Allí vam arribar en temps per a descansar, que lo cos ho va agrair. Lo rellotge no para i ja son les 10:00. Comensa la sortida neutralitzada de la mitja marató, arribem a Roquetes i ja estava suat, allí parem un instant, que no es res, i comensa la mitja, lo bó d´Hermini, al meu costat, anem tirant i la gent domes mos passaven, fins que no vam arribar al segon avituallament, domes mos passaven, a partir d´aquí la cossa va cambiar i començem avançar natros, aixó motiva i me dona força per no decaure, cada cartellet del punt kilometric, fe hem una festa, Hermini i jo, anem fent i trobo a un bon amic, Carles llop 09, que baixava a buscar a la seva dona i es fica a córrer al costat nostre, me dona molts d´ànims i sen torna a buscar a la dona que pujava més endarrerida, ara ja veig l´arc, 5 de 6, que BE!!!!!!!!!!! Ara era el moment de menjar, cambiar-me i descansar.
A les 13:30, comença una de les proves que emb va maxacar més, la btt, no se si per lo cansament o per lo poc entreno de les bicis, a les baixades, contactava en los grupet del davant, però a les pujades me deixaven tots.
Vaig hanar tota la cursa tot sol, a les rampes després de Beseit sem va apegar un land rovert per a avituallar-me, com era l´ultim 600, però tot lo rato detras, menys a les baixades. A punt d´arribar a Caro veig a un al davant meu, segueixo pedalant i no el vaig poder agafar fins al final de la baixada de Caro. Sorpresa, es Agustinet, li dic de fer relleus i me diu que està trinxat, pos tiro jo que falta molt poquet, a punt d´arribar a Roquetes, tobem al bó de Tonet de "miralleixes" en la bici, lo land rovert davant i detras lo patrol de la creu roja en les sirenes, este trosset va ser dels millors de la cursa.
Agustinet i jo per damunt de les voreres, Tonet pel mig, les sirenes seguim-mos, va ser molt bó i de cop lo pont, lo mercat i ja estem al parc, hon lo meu amic ja tenia un altra "volldameta" preparada!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Això, es una cosa que es te que fer com a mínim una vegada a la vida. Ara ja domes hem queda felicitar a l´organització, als amic que hevfet i als AMICS QUE TINC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VICEN
Moltes gracies a tú per haber-nos comptat l'esperiencia com a LLOP....