L'Esperit es lliure, quant la ment no te limit...

Gent/kilometres 10/9/10

dimecres, 27 de febrer del 2013

La Cameta Coixa (Miravet)

Moltes curses del  circuit son noves per a mi, la veritat es que m'enduc una grata sorpresa cada cop que en participo en alguna. El nivell de l'organització es molt alt i cuiden fins al mes mínim detall, els corredors que son atesos estupendament, els acompanyants que gaudeixen d'una amena espera m'entre els demés fem de les nostres.
Dona goitx gaudir d'aquestes sendes recuperades per a la gent del poble, en aquesta ultima, la de Miravet es perfecte córrer per la vora del riu Ebre, a penes 2m del seu caudal que baixava de ample en ample. Tota una matinal de diumenge per a recordar.
A priori la cursa es presentava dura, molts de metres positius i un nivell de corredors difícil de superar. Sols intentava espatllar el dia el fred que convertit en fort vent feia arrupir el muscles.
Comença la cursa i encara que neutralitzada ja agafem un ritme fort, es puja cap al castell igual que a l'arribada.
T'han bon punt deixem l'asfalt el camí s'enfila cap a munt. Segons el perfil tenim cinc dent al recorregut i seran prou trencadores.
A mi no em va be, cada cop que tirem cap a vall el Ramon s'he m'escapa de roda. Te un ritme molt fort i es un corredor a tenir en compte de cara a la classificació final del Circuit. Tinc que tirar fort de cames per a recuperar algun metre en tornar a ascendir. Però com ja tenia clar al final la corda es trenca i ell marxa, per sort avui em trobo lleuger, les coses surten en facilitat i falta poc per meta.
Es una d'estes curses que tinc memoritzades i la passo lentament pel cervell, no miro cap en darrere en cap moment, estic segur de les forces. En l'ultima pujada encara enganxo dos corredors, bona cursa.
Deu son els atletes que baixen de les 2h, per a un recorregut de 21 kilòmetres i 1400m+ esta prou be.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada